Subject: Ebatäpsus „Ehituslike tuleohutusnõuete kokkuvõte“ dokumendis. Mittepõlev materjal.
From: "Maksim Zelenski [Structure Engineering OY]" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 16:51:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Päästeameti veebilehe „Juhendite“ jaotises asuvas dokumendis „Ehituslike 
tuleohutusnõuete kokkuvõte“ 
https://www.rescue.ee/files/2020-09/est-rgb.pdf?9867bcada1 esineb ebatäpsus 
mittepõleva materjali klassifikatsiooni osas. Selline puudujääk võib 
põhjustada arusaamatusi nendele isikutele, kes juhinduvad dokumentidest 
vormistatud teabest ilma vastavat standardit põhjalikumalt uurimata, 
sealhulgas ehitusvaldkonnas tegutsevad spetsialistid.

Nimetatud dokumendi punktis 2.3.1 esitatud joonisel on tuvastatud ebatäpsus: 
materjalid tuletundlikkusega „B“ on märgitud mittepõlevateks materjalideks. 
Vastavalt Siseministri 30.03.2017 määruse nr 17 § 8-le on B-klassi 
tuletundlikkusega materjalid siiski liigitatud süttivateks. Euroopa 
standardi EVS-EN 13501-1:2019 kohaselt vastavad mittepõlevate materjalide 
nõuetele vaid A1 ja A2 klassi materjalid.

Palun parandada nimetatud ebatäpsus.

-- 

Lugupidamisega,

Maksim Zelenski,

Tuleohutusekspert, tase 6

GSM: +372 56470310

===========================

Structure Engineering OÜ